środa, 17 kwietnia 2013

Rozdział 8

Gdy odrobiłam wszystkie lekcje poszłam do łazienki umyć się i przebrać w piżamę.Śniła mi się(po raz kolejny)para złotych oczu patrząca na mnie z czułością.Był to bardzo przyjemny sen.lecz nie powiem Wam co dalej działo się w tym śnie,gdyż to moja słodka tajemnica.
Obudził mnie bardzo nielubiany przeze mnie dźwięk budzika.Ubrałam się w koronkową sukienkę,dosiegającą do uda.Cieliste rajstopy i w tym samym kolorze co rajstopy,szpilki.Co jak co?Ale pozory trzeba utrzymywać.Przecież nie wyjdę w środku listopada z gołymi nogami.Schodząc na dół zobaczyłam tate przy stole czytającego papiery.Pewnie ze szpitala.
-Dzień dobry córciu.Ładnie wyglądasz.
-Cześć.Dziękuję-i pocałowałam go w policzek.
-Denalki będą chodzić do szkoły.
-Co?!
-No chcieli tu zamieszkać i spróbować żyć tak jak my.
-Nie uważasz tato,że mieszka tu za dużo wampirów w Forks?-nie chce by mieszkała z nami tata ruda małpa.
-Kochanie będzie fajnie-i poszedł do gabinetu.Nim się spostrzegłam była już 7.40 a do szkoły miałam na 8.00.
-Cholera.
Na szczęście zdążyłam.Była już 7.46.Na szkolnym parkingu stało volvo Edwarda,a przy Edwardzie stała...
**************************************************
I zakończę już w tym momencie.I poproszę,że każdy kto przeczyta nn zostawi po sobie komentarz :)

15 komentarzy:

  1. Dlaczego taki krótki?!?! :D Nienawidzę tego!!! Dlaczego w tym momencie?!?!?! :P To pewnie Tanya... Uch!!!!!!!! Nienawidzę jej!!!! ;) Bella przepięknie wygląda w tym zestawie w moim umyśle :P Och, moja wyobraźnia :P Rozdział ogólnie krótki i fajny ;)No dobra... Miałam zostawić po sobie ślad i zostawiłam, więc nie zanudzam :P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego w tym momencie?! Bardzo krótki ale ciekawy .... Nie mogę się doczekać NN :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się ,że rozdził jest za krótki!!!!!!!!!!!!!!i to bardzo ucinasz za szybko !!!!!!!!!!!!rozwiń wreszcie!!!!!!!!lubie czytać to co piszesz ale za szybko wszystkie rozdziały kończysz!!!!!!!!!!!!!! Rozdział fajny podoba mi się!!!!!!!!!!!!pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yhh nienawidzę Tany'i -,-' No dobrze, ale ja nie o tym... Mam dla ciebie malutką radę. Lepiej dodawaj dłuższe rozdziały, ale rzadziej. Nie chcę cię obrazić, czy coś. Poprostu tak byłoby lepiej. A co do rozdziału. Świetny. Czekam na nn. Aha, usuń tą weryfikację obrazkową, bo to strasznie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, tylko błagamy o dłuższe. Ja i inni wszyscy! I co do weryfikacji obrazkowej to tak : to zło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nn świetnie, ale zajebiście krótkie -,- Pisz proszę cię więcej, bo fajnie mi się czyta twoje nn :D

    Zapraszam do siebie http://pol-wampir-pol-wilkolak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy rozdział :3 http://sila-wieczonosc-strach.blogspot.com/2013/04/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super , ale zgadzam się z resztą , proszę pisz trochę dłuższe notatki , pozdrawiam .
    P.S. Proszę powiadamiaj mnie o nn na www.foreverlife.crazylife.pl , będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozdział cudo
    czekam na nn
    Zyczę weny
    Rosę:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś polecić mojego bloga www.zmierzchtwilightbellaiedward.bloog.pl odwdzięczam się tym samym pozdrawiam Wampi Domi

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, witam.
    Informuję, iż na blogu :
    http://at-your-command.blogspot.com/
    Pojawił się Rozdział 1.
    Zapraszam do czytania i liczę na komentarz :3
    Pozdrawiam Wampirek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, kochana.
    Na blogu :
    http://love-is-magic.blogspot.com/
    Jest NN,
    Serdecznie Zapraszam.

    Wampirek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dłuższe, dłuższe i jeszcze raz dłuższe! Proszę!!! Taki mój apel :D
    A co do notki, to pewnie stała tam ta ruda małpa-Tayna.
    Lecę dalej :*

    OdpowiedzUsuń