niedziela, 5 maja 2013

Rozdział 9

A przy Edwardzie stała różowa małpa ubrana w krótką ledwo zakrywającą tyłek różową spódniczkę,i tego samego koloru bluzka w panterkę., srebrne szpilki.Oraz czarny płaszcz.Niestety,albo i stety musiałam iść na lekcje.Mam nadzieje,że mał...Nie!Bello!Ona jest Tanyą,nie małpą,paniusią.Opanuj się!Po prostu mam nadzieje,że nie będzie chodzić z ze mną i Edwardem na biologię.Oczywiście pani Smith od historii,powtarzała jedno i to samo.Później miałam jeszze algebrę,w-f,matematykę i nadeszła pora lunchu.Gdy dochodziłam do drzwi od stołówki zaczepiła mnie Rosalie.
-Bello możemy pogadać?
-Oczywiście,tylko wezmę coś do zjedzenia.
Podchodząc z dziewczyną do bufetu,wzięłam bułkę z serem i szynką i jeszcze sok pomarańczowy.Zapłaciłam i wyszłyśmy na dwór.Usiadłyśmy z tyłu szkoły by nikt nie mógł nas podglądać.
-Kochasz Edwarda-zapytała mnie z nienacka Rose sprawiając tym,że zakrztusiłam się sokiem.
-Skąd takie pytanie?
-Widzę jak na niego patrzysz.On też cię kocha.
-Może i go kocham lecz jest z Tanyą.
-On jej nie kocha.Jest z nią tylko ze względu by dała mu spokój.
-O czym gadacie-nagle koło nas zjawili się Cullenowie  Denalki,a wśród nich Tanya,która była obejmowana przez miedzianowłosego.Rozumiecie to?Trzymał rękę na jej talii!Uhh.Znów robie się zazdrosna o Edwarda.
-Bello?
-Co-byłam tak zajęta rozmyśleniami na temat tej dwójki,że nie zwróciłam uwagi,że się o mnie o coś pytają.
-Idziesz z nami na polowanie po szkole?
-Wybacz nie mam czasu.Mam sprawę do wyjaśnienia i nie może to czekać-i poszłam na lekcje.Siedząc i zapisując temat lekcji do klasy wpadają Edward z małpą.
-Przepraszamy za spóźnienie.
-Ty pewnie jesteś Tanya Denali?
-Tak.Usiądź bowiem gdzie chcesz-dziewczyna schyliła się i szepnęła mu coś do ucha.
-No dobrze.Proszę bardzo Bello usiądź z Mike,a nowa koleżanka usiądzie z twoim partnerem.
****************************************************
Dziękuje za ponad 4000 wejść o raz za komentarze,które zostawiacie.Nie wiecie ile dla mnie to znaczy,że ktoś czyta moje wypociny.Mam nadzieje,że warto?

12 komentarzy:

  1. rozdzialik jest super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud miód i orzeszki :D Pozdrawiam!

    Wampirzyca Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Iść i tylko tę głupią Tanyę zabić. Jej, czemu ona się wszędzie wpieprza, co? Jak ja jej nie lubię...
    Ale rozdzialik fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana :)
    Rozdział świetny, ale trochę krótki. Szkoda ;c
    Ciekawi mnie dlaczego Eddie tak się z Tanyą pokazuje! Jeśli kocha Bellę powinien Tanyi prosto w twarz, że jej nie kocha. I tyle, problem z głowy...
    Ale jestem mądra xd
    Z niecierpliwością czekam na nn i życzę weny!
    xoxo, Aleks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Rozdział genialny
    czekam niecierpliwie na nn
    Życze weny
    Rose:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tanya!!! Uch!!! Grrr! Nienawidzę jej!!!
    Rozdział świetny ;) Krótki!!! ;((
    Czekam na coś nowego! :)
    Życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bomba rozdział trochę krótki ale i tak super czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud Miód i Orzeszki :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tayna to sucz, czyste zuo wcielone. Obnosi się ze swoją obwisłą dupą i cycki podstawia wszystkim pod oczy. NA STOS, RZUCILIŚMY, NA ŻYCIA LOS, NA STOS, NA STOS!!!
    A co ten Edek tak z nią paraduje, jak chce na małpy popatrzeć to niech do ZOO idzie, a nie. A jak chce je poprzytulać to niech sobie kupi, bo go stać.
    Stara, apel: NOTKI DŁUŻSZE, DŁUŻSZE, DŁUŻESZ!!! Myślę, że inni się dołączą to niego XD
    Ogólnie blog mi się podoba, tylko długość rozdziałów... Nie nie będę się tyle razy powtarzać, pewnie już rzygasz tymi moimi apelami :D
    O i jeszcze, zapomniałabym. Jakbyś mogła wytłumaczyć mi o co chodzi ze spowedniczką, bo nie ogarniam? Czym się charakteryzuje, co robi i takie tam.
    Komentarze pozostawiłam pod wszystkimi notkami, więc jak chcesz to zajrzyj.
    I ostatnie, możesz mnie informować o NN?
    nowy-rozdzial-w-zyciu.blogspot.com
    Całuję :* Belle
    PS ale się rozpisałam hoho

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde! Ja tą szmatę, Tanyę zabiję! I jeszcze tak suka powiedziała, Edziowi,że chce siedzieć z nim. SUKA! A co do Edwarda, to ja go zabiję, a wcześniej zgwałcę! Hehehe! Taka to ja jestem. A teraz pora na standardowy standard: Weź kurwa pisz dłuższe notki! A teraz mówię: dużej weny życzę i czekam na nn. Papa <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń