niedziela, 7 kwietnia 2013

Rozdział 7

Bo go kochasz.U Masenów spędziliśmy reszte nocy.Około szóstej zaczęliśmy się zbierać.
-Bello?Będziesz dzisiaj w szkole?
-Oczywiście Rosalie.
Nagle z góry usłyszałam szept tej blond z...Stop!Szept Tanyi.
-Edwardzie.Nie idź dziś do szkoły.Tak bardzo,bardzo się za Tobą stęskniłam.
-Tanyu muszę iść do szkoły-odpowiedział jej.I prawdopodobie wsał z łóżka,gdyż słyszałam jak prześcieradło z niego.Więc pewnie "zabawiali"się w łóżku.
-Bello,kochanie idziemy?
-Oczywiście.Miło było was poznać
-Was również.
Gdy tylko dojechaliśmy do domu byłam skołowana i zła na siebie.Postanowiłam ubrać ciemne jeansy,czarną bokserkę i czerwony sweter.Z szafy sięgnęłam ulubione czerwone conversy i brązoletkę,którą dostałam od Demona.Po drodzezabrałam jeszcze moją ukochaną skórzaną kurtkę.Wsiadłam do swojego saaba i pojechałam w kierunku szkoły.
*****************************************************
Kochani,wybaczcie,że dopiero dzisiaj dodałam kolejny nn,ale "odłączyli mnie"od internetu.Kolejna notka=12komentarzy :)

13 komentarzy:

  1. rozdział cudo
    czekam niecierpliwie na nn
    Życze weny
    Rose:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!Rozdział jest" The Best " . To jest po prostu boskie,!MOŻE KIEDYŚ DOCZERKAM SIĘ KSIĄŻKI :)Pozdrawiam i życzę weny w pisaniu kolejnych rozdziałów:) Z niecierpliwością czekam na kolejny:) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, rozdziały super! Błam trochę dłuższe tak się to dobrze czyta a tu bach!!! I koniec! No nic jakoś to zboleję.
    Serdecznie zapraszam Cię na mój blog http://usmiech-strachu.blogspot.com/.
    Może nie jest o zmierzchu ale tematyka również wampirza:)
    Pozdrawiam i czekam na nn:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super piszesz....trochę za krótki.....życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No hej, kochana : P
    Na blogu :
    http://love-is-magic.blogspot.com/
    Jest NN <3

    Serdecznie zapraszam, Wampirek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hohoho :3 Edziu ma chyba rozdwojenie jaźni. A tak poza tym rozdział jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybacz, że dopiero teraz komentuję, ale wcześniej nie miałam czasu. Rozdział jest boski, ale Tanya niech się wali :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nn :D
    Pozdrawiam
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :) Tylko czemu takie krótkie rozdziałki? :o
    Pozdrawiam
    Ola :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, kochana.
    Na blogu :
    http://www.everybody-hurts.bloog.pl
    Jest NN.
    Zapraszam Serdecznie.

    Wampirek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam to pierwszy raz i pomimo tego, że wkurza mnie długość to i tak blog jest świetny. Bella spowiedzniką, nie za bardzo ogarniam o co chodzi... :P No, ale dobra. Nadrobię :P Ogółem to fajny pomysł :) Ach, ta Tanya :/ Nie lubię tej blondyny. Nie dziwię się, że Bella skołowana... Dobra, nie zanudzam! :)
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tayna uchh nigdy jej nie lubiłam... Wredna zdzira. Chyba jeszcze nie trafiłam na bloga, w którym byłaby pozytywną postacią. Edek się z nią zabawiał? Ukuło mnie to w serce XD Może jednak nie, zobaczmy.
    O i kochana, znowu skracasz, ja chcę dłuższe NN!!! i nie zapominaj o wtrąceniach typu "powiedziała Rosalie" czy coś takiego, ok?
    Belle :*

    OdpowiedzUsuń