piątek, 29 marca 2013

Rozdział 6

Po 10 minutach dotarliśmy na miejsce.Wysiedliśmy z samochodu i miełam zamiar zadzwonić na dzwonek,gdy ktoś mnie wyprzedził.Tym "ktośkiem" była oczywiście Alice.
-Zapraszam.
Gdy doszliśmy do salonu zobazyłam Masenów i 5 nieznanych mi osób.Koło kominka stała Esme i kobieta o brązowych oczach i ciepłym uśmiechu,obok niej stał meżczyzn,który trzymał dłoń na jej talli więc pewnie są parą.Na kanapie siedzieła Rosalie z Emmettem i dziewczyna o blond włosach związanych w dwa urocze warkoczyki i srebnowłosa,która miała włosy proste jak struny.I na końcu siedział Edward i dziewczyna,która miała prawie,że pomarańczoe włosy.Poczułam się...Zazdrosna???Jasper wyczuwając pewnie moje uczucia dostał napadu śmiechu,a ja szybko nakryłam nastarczą,by Edziu nic nie wyczytał z jego myśli.
-Bello,Carlislu.Chciałabym przedstawić wam naszych przyjaciół z Denali-Carmen i Elezeara,Kate i Irine oraz Tanya.
-Miło nam Was poznać-powiedzielo Denalczycy.
-Nam również jest miło Was poznać-powiedział Carlisle,a ja jedynie uśmiechnełam się.Potem razemz tata usiedliśmy na kanapach i zaczęliśmy rozmawiać.Denerwowało mnie to,że ta "blondi"przyklejała się do miedzianowłosego. Bello,skarciłam sie w myślach.Dlaczego mi na nim tak zależy?Bo go...
*****************************************************
10 komentarzy-nn
Do usłyszenia!!!

11 komentarzy:

  1. rozdział super
    czekam niecierpliwie na nn
    Życze weny
    Rose:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojecia co ci powiedziec na temat kolejnego nn :( Ale moge na temat tego :) Postarałaś sie :D jest o wiele wiele lepsze niz twoje pierwsze nn XD Weny zycze !!
    Wampiryca Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. omg rozdział super:)pozdrawiam czekqam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ale dlaczego tak mało, życzę weny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej :)
    Wpadłam, przeczytałam i zostanę...To z pewnością.
    Pomysł na opko jest fajny, nawet bardzo. Coś nowego =)
    "Bo go..." Kocha go....? Ja tamb ym była za tym aby go kochała. Heu heu heu.
    Rozdziały wychodzą Ci fajne i ciekawe, ale wiesz...Są strasznie krótkie.
    Oprócz długości notek, wszystko jest okej :>
    Pozdrawiam, Wampirek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, kochana :)
    Z przyjemnością informuję cię, iż na blogu :
    http://me-and-my-prince.blogspot.com
    Zawitał nowy rozdział!
    Serdecznie Zapraszam <3
    Wampirek ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział genialny , ale króciutki . Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko,,,,,,,,,życzę dużo weny xd
    Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej jestem 10!! Więc proszę rozdział:) Świetna nn,:D Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, z notki na notkę jest cora dłużej i w końcu jakieś opisy, chwała za to. :D
    Lecę dalej :*

    OdpowiedzUsuń